HEI, VIL DU BLI MEDLEM I TURISTFORENINGEN?

Ønsker du å bli medlem, kan du enten ta med deg en giro
fra turkassene på en av toppene,
eller bare betale inn kr 125,-  for enkeltmedlemsskap
eller kr 200,- for familiemedlemsskap
til kontonummer 2850.21.30279.
Merk innbetalingen med navn og adresse. Velkommen!

Lillesand og Omegn Turistforening er en liten, lokal turistforening som jobber for å gi lokalbefolkningen flere og gode naturopplevelser. Vi arrangerer turer for barn og voksne, og vi prøver å legge til rette for turer, først og fremst i nærmiljøet. Medlemskapet i Turistforeningen har en lav prislapp; 125 kroner året for enkeltmedlemmer, og 200 kroner for familier. Det er jo en billig inngangsbillett for gode turopplevelser! Samtidig støtter du arbeidet vårt med å tilrettelegge for turer og friluftsliv. Som medlem kan du også leie Trottohytta.

Hvert år lager vi nytt turprogram. Ønsker du å delta på noen av turene, er du hjertelig velkommen. Dessuten har Seniorgruppa, for de over 60, et eget program. De går på tur hver onsdag.  LOT har turbøker til å skrive seg inn i på 7 ulike topper i nærmiljøet:

På Trottohytta på Heimdalsheia, på Olashei, på Skifjell, på Fløresteinen, på Kniben, på Vardehei, og på Sovehei. Hver gang du besøker en topp, skriver du navnet ditt og telefonnummeret ditt i boka, og så er du med på en trekning av masse flotte gevinster. Trekningen foregår i desember hvert år.

Som medlem får du også 20 % rabatt på Trimtex Brandstore.

Hovedsaken er jo at vi finner glede i å gå på tur. Vi søker bort fra hverdagsmaset for å oppleve natur. Et pusterom i et hektisk liv. Vi trenger kontraster til den daglige rutinen. Vi trenger ofte påfyll og noe som øker livskvaliteten vår. Små drypp av natur, opplevelser, ro, stillhet, rekreasjon, det gjør noe med oss, gjør oss mer robuste. Vi sitter inne med mye kunnskap om at vi bør være mye ute.

Ta turen ut, det gjør godt! Det setter farge på tilværelsen. En tur kan være lang og krevende, men den kan også være kort, – den gir deg den gode følelsen av velvære. Du får med deg en flott utsikt eller en solnedgang, en skinnende fullmåne eller en stor stjernehimmel, – inntrykk og opplevelser som gir en følelse av det gode liv!  Gode minner. Gode opplevelser.

Hver årstid har sin sjarm. Nyt dem! Velkommen som medlem!

Ønsker du å bli medlem, kan du enten ta med deg en giro
fra turkassene på en av toppene,
eller bare betale inn kr 125,-  for enkeltmedlemsskap
eller kr 200,- for familiemedlemsskap
til kontonummer 2850.21.30279.
Merk innbetalingen med navn og adresse. Velkommen!